Twaróg z koperkiem

Bardzo lubię serki kanapkowe i długo po prostu kupowałam je gotowe, jednak zawsze przeszkadzały mi w nich konserwanty, sztuczne barwniki i inne, których (stwierdzam z przykrością po latach analizowania etykiet produktów) nie tak łatwo uniknąć… Do czasu, aż koleżanka olśniła mnie pomysłem, że przecież można robić je samemu! To było to 🙂

IMG_5652

Twaróg (używam chudego, wybieram jednak te miękkie, nie suche)

Mleka odrobina

Blender

Dodatki (papryka, koper, ogórki…)

… i Voilà! mamy nasz własny serek kanapkowy! Zdrowy, pyszny i ileż satysfakcji z tworzenia 🙂
Ja swoich serków nie solę, ale oczywiście robimy je wedle własnych preferencji smakowych:)
IMG_5670
Skomentuj

