Pasta cieciorkowo – fasolowa z pomidorami

Chyba najbardziej mi smakująca pasta, jaką do tej pory ukręciłam:) Ma piękny letni kolor i wyraźny smak pomidorów – takich świeżych pomidorów:) Smak ten zawdzięcza dodatkowi pomidora, który zmiksowany – o dziwo – stwierdzając chyba, że nie ma już nic do ukrycia, postanowił uwolnić wszystkie swoje najlepsze aromaty, tak skrzętnie skrywane przez zimę 😉 Poczułam zapach rozgrzanej słońcem trawy! ^__^

IMG_6069

Potrzebujemy: (starcza na ok. 20 porcji)

1 puszkę cieciorki

1 puszkę fasoli białej

1 słoiczek suszonych pomidorów (ja użyłam takich Lidlowych – skład, poza dwutlenkiem siarki, przyzwoity – opakowanie 285 g)

1 średniej wielkości pomidor

2 łyżeczki bazylii

1 łyżeczka kminku

0,5 łyżeczki kolendry

sól do smaku

1. Cieciorkę i fasolę odcedzamy, pomidory również – dodatkowo odsączając je z tłuszczu na papierowym ręczniku.

2. Wszystkie składniki wrzucamy do naczynia i blenderujemy na gładką masę.

IMG_6052

Przepis bierze udział w akcji:

3 responses to “Pasta cieciorkowo – fasolowa z pomidorami

    • Zgadzam się z Tobą, a możliwości ich tworzenia zdają się być niewyczerpane 🙂 Zdecydowanie spróbuj 🙂 / Przez przeglądanie słodkości na Twoim blogu zrobiłam się głodna! 😉 Daj koniecznie znać, jak Ci smakowała 🙂

  1. Pingback: Nagroda gwarantowana od BelVity | eGroszek·

Skomentuj

