Beetburgery, czyli wegetariański hamburger

Miały być zupełnie domowe – nawet upiekłam bułeczki na zakwasie z sezamem, jednak okazało się, że zakwasowe pieczywko, choć pyszne, bardzo dominuje smakiem i burgery z buraczków są ledwo wyczuwalne. Koniec końców użyliśmy takich z piekarni, a sezamem posypałam bułeczki w środku, podczas zapiekania. Wyszły takie, że palce lizać ^__^ A jako dodatek zrobiłam sałatkę z kukurydzy, groszku, papryki i sałaty lodowej. Pyszota 😀

IMG_6210

W beetburgerze znalazł się:

Burger z buraczków – przepis tutaj: kilk

sałata lodowa

ogórek

papryka

pomidor

sezam

ser żółty

bułeczki pszenne – lepsze były białe, niż graham

Bułeczki, przekrojone na pół i posypane sezamem (na dolnych połówkach położyłam burgera) podpiekałam przez 8 min w piekarniku (temp 200 Stopni C), potem kładłam plastry sera i zapiekałam w piekarniku przez kolejne 5 min. Ciepłe przekładałam warzywami:)

IMG_6212

IMG_6207

Skomentuj

