Co z tym amarantusem – podsumowanie

Na początku chciałam Was przeprosić za to, że tak późno robię to podsumowanie. Długi weekend spędzany z rodziną odrobinę mnie pochłonął;)

Tak, czy inaczej dziękuję Wam moi drodzy za wzięcie udziału w zorganizowanej przeze mnie akcji. Przepisy są świetne i z pewnością będę się nimi inspirować i czym prędzej podzielę się swoimi smakowymi wrażeniami. Mam też nadzieję, że Wasze przepisy posłużą nie tylko mnie 🙂

Pozdrawiam Was ciepło w ten pochmurny dzień 🙂

Oto amarantusowe cuda, które wzięły udział w akcji:

Skomentuj

