Ciasteczka owsiane w 25 min! :) (bez mąki, mleka, cukru)

Pyszne, wilgotne, MEGA proste i ULTRA szybkie ciacha owsiane^^ Sycące i świetne, jako drugie śniadanie (chyba o wspaniałych właściwościach owsa wspominać nie muszę 😉 ). Już postanowione, że w nachodzącym tygodniu węglowodanowym zagoszczą w mojej i D. diecie nie raz ^__^ Pomysł na te ciacha zaczerpnięty z tego przepisu 🙂

IMG_7643

Potrzebujemy:

1 szkl. płatków owsianych
3 banany
1/2 opakowania suszonych daktyli bez pestek – ok 75 g (mmm…uwielbiam daktyle, to moja wersja karmelków ^__,^)
150 gr wiórków kokosowych podprażonych na suchej patelni… ach ten aromat! 😉 (moje wiórki były dodatkowo odtłuszczone, bo wcześniej dwukrotnie robiłam z nich mleko kokosowe)
Kilka kropel aromatu waniliowego
Odrobina ziaren słonecznika

1. Lepimy ciasteczka i układamy je na papierze do pieczenia

2. Pieczemy w temp. 180 stopni C, przez 15 min. Ja na dwie minuty jeszcze włączyłam opcję grillowania, żeby z wierzchy były bardziej chrupiące 🙂

Dietetyczne ciasteczka

Skomentuj

