Wegetariańska/Wegańska pasta rybna ;)

Odkąd po raz pierwszy zasmakowałam się w awokado, od razu wiedziałam, że chcę spróbować tego połączenia! Awokado, którego smak przywodzi mi na myśl delikatny rybny posmak, przypomniało mi smak makreli jedzonej w dzieciństwie! Przepis tak prosty, jak tylko da się to sobie wyobrazić:) ! Zachęcam do spróbowania. Dla moich kubków smakowych – makrela, jak nic! 😀 Dla innych „noooooo…może gdzieś tam, na końcu, jakiś taki pooosmak…” 😛 Nawet, jeśli moje kubki smakowe mnie oszukują i to co czuję, to tylko wspomnienie smaku wędzonej makreli, to i tak polecam! 😀

IMG_8588

Potrzebujemy:

1 dojrzałe awokado
2 listki sprasowanych nori
sól i odrobina pieprzu
opcjonalnie kilka kropel soku z cytryny

1. Wydrążone awokado razem z pokruszonym nori i przyprawami wrzucamy do przystawki blendera i blendujemy do uzyskania gładkiej masy.

2. Sprawdzamy, czy smakuje i ewentualnie jeszcze doprawiamy solą (wędzona makrela jest wszak słona;) ). Następnie smarujemy kanapki 😀

IMG_8589

Akcja bez nabiału

Skomentuj

